Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

Falling Flying Inspired Poems



Ελίζαμπεθ

Την σκοτεινή μου την πλευρά
Δεν θέλεις να την ξέρεις
Μα άμα όμως με αγαπάς
Θα πρέπει να την ξέρεις

Στα βάθη εκεί στο πέλαγος
Αλμύρα πια μυρίζει
Και θάλασσα και αλάτι
Στο μπλε σου με γυρίζεις

Σκοτάδι και άμμο πάτησα
Μα τώρα πια με πνίγει
Στα μάτια σου τα μπλε
Στο τέλος θα με πνίξεις

Με άφησες και ας αγαπούσες
Την σκοτεινή μου την πλευρά
Και τώρα πια στην θάλασσα, στο πέλαγος
Δεν έχω συντροφιά



Λούκας

Αιώνες είχα ψάξει
Εσένα να σε βρω
Ισάξια σου άλλη
Θαρρώ πως δεν θα βρω
Την υπόσχεση μου εκπλήρωσα
Και πια είμαι ελεύθερος

Σε ευχαριστώ που με ‘λευτέρωσες
Αγάπη μου εσύ
Την ίδια σου την πρόσοψη
Την ξέρω αιώνες πριν

Και τώρα φεύγω να την βρω
Ήρθε πια η ώρα
Στον άλλο άντρα που αγαπάς
Να πας είναι η ώρα

Αντίο πια σε χαιρετώ
Ευχαριστώ για όλα
Καλή ζωή σου εύχομαι
Και καλή πάντα η ώρα



Ελίζαμπεθ

Την θάλασσα ονειρεύομαι
Με σε στην ίδια κλίνη
Τα μάτια σου όταν τα κοιτώ
Αλμύρα με πλημυρίζει

Γιατί εκεί σε γνώρισα
Στην αμμουδιά που κλαίγαμε
Και από μιζέρια, από πόνο
Ο ένας τον άλλο βρήκαμε

Χωρίς εσένα εγώ
Θα είχα από νωρίς πεθάνει
Και την μητέρα μου θα είχα βρει νωρίς
Στην αγκαλιά του Άδη
*
Εκεί εγώ σε γνώρισα
Εκεί σε πρωτοείδα
Εκεί σε ερωτεύτηκα
Εκεί όταν σε βρήκα

Εκεί στην θάλασσα σε βρήκα
Εκεί στην κρύα παραλία
Εκεί που οι δυο μας κλαίγαμε
Εκεί που εγώ σε βρήκα

Μα τώρα εσύ με άφησες
Μα είπες μ’ αγαπάς
Μα τώρα μόνη μου κοιμάμαι
Στην κλίνη μου την άδειαν
*
Πρώτη φορά πραγματική
Με τα θαμπά μου μάτια σ’ είδα
Απ’ το ποτό και από την ζάλη
Δεν ξέρω πως σε είδα

Μια πράσινη ήταν θύελλα
Μονάχα αυτό αντίκρισα
Τα χέρια σου, τα χείλη σου
Από εσέ επείρα

Κοντά, πολύ κοντά
Ηρθάμε ‘κεινό το βράδυ
Δική σου έγινα εγώ
Ξεκάθαρη μου ζάλη

Ευαγγελία Γλέζου(vagg)

-Αφιερωμένα στην φίλη μου την Στάμω και το υπέροχο βιβλίο της  Falling Flying

Δεν υπάρχουν σχόλια: