Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Θάλασσα είσαι εσύ



Στο μπλε σου θα χαθώ
Φοβάμαι μην πνιγώ
Στα βάθη θα σε βρω
Τον κόσμο σου θα ψάξω

Φοβάμαι μην πνιγώ
Στο μπλε σου θα χαθώ
Στον πάτο θα σε βρω
Και εκεί είναι που θα ψάξω

Όταν σε βρω
Στα χέρια μου θα πάρω
Το σώμα
Τον λαιμό σου
Δικά μου θα τα κάνω

Τα χείλια σου επάνω στα δικά μου θέλω
Τα χέρια σου στην μέση μου ζητώ
Την αγάπη σου χρειάζομαι
Από την άβυσσο να βγω

Τα μάτια σου τα μπλε
Την θάλασσα θυμίζουν
Και όποτε εγώ εσέ θέλω να θυμηθώ
Τα κύματα για συντροφιά θα αναζητήσω


Οι κινήσεις σου ευ χαρείς
Σαν την παλίρροια την πανσέληνο
Ψηλά θα σε φταναν θαρρώ
Εάν ακόμη ήσουν εδώ

Μου λείπεις σε ζητώ
Τα βράδια πάλι κλαίω
Την παραλία βρίσκω συντροφιά
Την ζέστη της ζητώ

Και τώρα σταμάτησα να ψάχνω
Ξέρω πια πως σε δεν θα σε βρω
Γιατί φοβάμαι μην πνιγώ
Στο μπλε σου μην χαθώ

Ευαγγελία Γλέζου (vagg)

Δεν υπάρχουν σχόλια: