Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2009

Back To Reality

Κάθε μέρα ίδια. Ο πόνος δεν φεύγει. Τον κοιτάζω στα μάτια και βλέπω αυτό το αθώο και ανήξερο βλέμμα. Τον βλέπω να χαμογελάει.
Αχ,αυτό το χαμόγελο που κάνει την καρδιά μου να σπαράζει. Δεν θυμάσαι ή δεν νομίζεις πώς μετά από τόσο καιρό δεν νιώθω έτσι όπως ένιωθα για σένα;
Μακάρι να καταλάβαινες. Σε κοιτάζω και σπαράζω. Νομίζω ότι μια μέρα το αίσθημα αυτό θα είναι τόσο δυνατό που δεν θα μπορώ να αντισταθώ. Δεν αντέχω άλλο.

Τον έπιασα από το χέρι και τον τράβηξα λίγο πιο πέρα. Παραξενεμένος με ρώτησε :"Έλα τι έγινε;".
Που να ήξερε. Δεν άντεχα άλλο. Το χέρι μου έτρεμε. Αυτή η στιγμή είχε έρθει πολλές φορές στο μυαλό μου. Δεν κρατήθηκα και τον χαστούκισα με όλη μου την δύναμη.
"Αυτό επειδή είσαι χαζός, αδιάφορος και βλάκας".
Αυτός έπιασε το κόκκινο πια μάγουλο του και με κοίταξε με απογοήτευση και απορία. Την αμέσως επόμενη στιγμή ο θυμός έσβησε και έγινε πίκρα και έρωτας.
Τον πλησίασα αργά. Γύρισε το κεφάλι του προς τα δεξιά για μην με βλέπει. Ακούμπησα απαλά το χέρι μου στο μάγουλο του και γύρισα το κεφάλι του προς το μέρος μου. Με κοίταξε βαθιά στα μάτια. Ένα άλλο αίσθημα , ένας νέος ασυγκράτητος πόθος πλημμύρισε το σώμα μου και τον φίλησα. Έπειτα έκανα ένα βήμα πίσω.
"Και αυτό επειδή σε αγαπώ".
Έκλεισα τα μάτια μου και μόλις άνοιξα τα μάτια μου βρέθηκα στο δωμάτιο μου να κάθομαι στο γραφείο μου και να διαβάζω Ιστορία. Πίσω στην κρύα πραγματικότητα.

Sleep Pictures, Images and Photos

By Vag

2 σχόλια:

Tiger Lily. είπε...

Πολυ ωραιο Moonlight!
Γραφεις καλαα!

Moonlight είπε...

Euxaristwwwwwwww!!!!(vag)